🔹 مجموعه خانه خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت خاویار بلوگا اصل ایرانی

قیمت خاویار بلوگا

آنچه در این مقاله می خوانید:

خاویار بلوگا یکی از اصلی ترین و پرطرفدار ترین نوع خاویار در بازار فروش می باشد. قیمت خاویار بلوگا اصل ایرانی با توجه به کیفیت و مرغوبیتی که دارد تعیین می شود. البته که خاویار بلوگا به عنوان گران ترین نوع خاویار در مراکز عرضه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از خاویار بلوگا و قیمت این محصول در بازار می توانید به محموعه خانه خاویار به صورت اینترنتی مراجعه کنید. 

تولید خاویار بلوگا در ایران

تولید خاویار بلوگا یک فرایند زمان بر و پیچیده ایست که نیاز به تخصص و تجربه دارد. همچنین در چند مرحله انحام می شود که اولین مرحله انتخاب فیل ماهی رسیده به سن بلوغ و آماده استحصال باشد. اکثر خاویار های بازار ایران در مراکز فرآوری شمال کشور به پرورش و تولید می رسند. از آنجایی که خاویار بلوگا پرطرفدار ترین نوع خاویار می باشد روند تولید بالایی نیز دارد. قیمت خاویار بلوگا اصل ایرانی نیز با توجه به تازگی و کیفیتی که دارد نرخ گزاری می شود.

انواع خاویار بلوگا در مراکز فروش

خاویار بلوگا یکی از خوراکی های گران قیمت و خاص می باشد که طرفداران زیادی نیز دارد. خاویار بلوگا با توجه به درجه کیفیت به سه نوع تقسیم شده و هر نوع آن از ارزش و کیفیت خاصی برخوردار اند. بهترین آن خاویار بلوگا امپریال تاپ است که با قیمت بالاتری نیز عرضه می شود. به طور کلی خاویار بلوگا به دلیل سایز درشت طیف رنگی، همچنین طعم جذاب طرفداران زیادی را در تمام نقاط کشور به خود جذب کرده است. بهترین و مرغوب ترین نوع خاویار موجود در بازار فروش که شامل خاویار بلوگا هستند:

  • خاویار بلوگا امپریال تاپ
  • خاویار بلوگا امپریال
  • خاویار بلوگا رویال

قیمت خاویار بلوگا اصل ایرانی

قیمت فروش خاویار در سراسر دنیا نرخ ثابتی ندارد و با توجه به نوع و کیفیت خاویار قیمت گذاری می شود. ارزش خاویار بر اساس شرایط تولید و کیفیت آن می باشد. خاویار بلوگا به عنوان یک خوراکی لوکس و بسیار مفید و البته گران قیمت شناخته شده است که طرفداران خاص خود را دارد. فروشگاه های بسیاری از جمله مجموعه خانه خاویار در حوزه فروش این محصول در حال فعالیت اند. شما برای سفارش انواع خاویار بلوگا با کیفیت بالا و قیمت مناسب می توانید از این فروشگاه به صورت حضوری و اینترنتی اقدام  کنید.

فروش خاویار بلوگا با قیمت مناسب

امروزه افراد و مراکز زیادی در خصوص تولید و پرورش انواع ماهیان خاویار و عرضه خاویار هستند. همانطور که می دانید خاویار یکی از ارزشمندترین خوراکی به حساب می آید که قیمت بالایی نیز دارد پس باید در خرید آن بسیار دقت کرد که محصول با کیفیتی را تهیه کرد. خاویار بلوگا بسیار پرفروش و محبوب است که افراد سودجو با توجه به این موضوع در حال فروش خاویار تقلبی در بازار هستند. اما مجموعه خانه خاویار با داشتن مجوزات مربوط به فروش و سابقه خوبی که دارد به شما اطمینان خاطر می دهد تا یک محصول اصل و با کیفیت با قیمت مناسب را خریداری کنید. 

لیست قیمت خاویار بلوگا اصل ایرانی در وزن ۵۰ گرم:

  • خاویار بلوگا امپریال تاپ: ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان
  • خاویار بلوگا امپریال: ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
  • خاویار بلوگا رویال: ۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان

قیمت خاویار بلوگا

دلیل قیمت بالای خاویار بلوگا چیست!

این خوراکی به دلیل ویژگی هایی که دارد به عنوان یکی از لوکس ترین خوراکی در جهان محسوب می شود. انواع خاویار بلوگا از ارزش غذایی بالایی برخوردار هستند و با توجه به این موضوع نرخ بالایی نیز دارد.

 در بازار بر اساس شرایط تولید و نگهداری، مرغوبیت آن تعیین خواهد شد.  دلیل اصلی گران قیمت بودن خاویار مربوط به ارزش غذایی آن هستند. بنابراین با توجه به این موارد انواع خاویار از قیمت بالا و متفاوتی برخوردار هستند.

محبوبیت و مشخصات خاویار بلوگا اصل

این نوع خاویار از نظر کیفیت در درجه بندی بالایی قرار دارد که همین موضوع باعث شده است خریدان زیادی این خوراکی را سفارش دهند و پر فروش ترین خاویار به شمار بیاید. این نوع از خاویار یارانی دارای مشخصات و ویژگی هایی می باشد که اکثر متقاضیان با توجه به این موضوعات طرفدار و خریدار این محصول هستند. مشخصات خاویار بلوگا اصل ایرانی در فهرست زیر:

  • سایز درشت خاویار بلوگا نسبت به بقیه خاویار ها. سایز بین 2.7 تا 3.5 میلی متر
  • طیف رنگی خاکستری، طوسی، زیتونی و مشکی
  • طعم گردویی و جذابی که دارد
  • ارزش غذایی و خواص درمانی فوق العاده

مصرف خاویار بلوگا چه خواصی دارد؟

خاویار بلوگا دارای خواص و فواید بسیار زیادی ست که بسیاری از افراد برای درمان بیماری ها خاویار مصصرف می کنند. خاویار اصل ایرانی شامل اسیدهای چرب امگا-3، پروتئین و حاوی ویتامین‌ ها و مواد معدنی می باشد. مصرف آن برای تمامی افراد در هر گروه سنی مناسب و پیشنهاد می شود. سرو خاویار برای زنان و مردان، کودکان و حتی بزرگسالان بسیار مناسب است و می توانند ارزش غذایی و مواد معدنی به سیستم ایمنی بدن افراد وارد کرد. تمامی این موارد بر روی قیمت خاویار بلوگا اصل ایرانی تاثیر گذار می باشد.

خواص خاویار بلوگا برای سلامت بدن:

  • خاصیت ضد افسردگی
  • کمک به سلامتی چشم
  • پیشگیری از آلزایمر
  • مقابله با فشار خون
  • تقویت کننده عضلات
  • درمان کم خونی

چگونه خاویار بخریم؟ سفارش اینترنتی

مراکز و نمایندگی های زیادی در سراسر ایران به صورت حضوری و غیرحضوری درحال فعالیت هستند که هر کدام روش های خرید و سفارش مختلفی را برای خریداران در نظر گرفته اند. شما می توانید از هر جایی که هستید از طریق اینترنت به مراکز فروش اینترنتی از جمله فضای مجازی و یا سایت فروشگاهی مراجعه کنید تا اطلاعات لازم را کسب کنید. البته که با برقراری تماس نیز می توانید با مشاورین مجموعه فروش صحبت داشته باشسد و محصول انتخابی و مد نظر خود را سفارش بدهید. روش های سفارش اینترنتی انواع خاویار در مراکز فروش و مجموعه خانه خاویار:

  • برقراری تماس
  • ارسال پیام
  • ارسال ایمیل
  • ارتباط در فضای مجازی
  • سفارش از فروشگاه سایت

ارسال خاویار به آدرس مشتری!

بعد از هر طریقی که شما عزیزان نوع محصول را انتخاب و سفارش دادید می توانید آدرس مد نظر خود را ثبت کنید تا خاویار با بهترین روش نگهداری به دست شما عزیزان برسد. ارسال خاویار بستگی به موقعیت مکانی شما دارد تا با پیک شرکت، باربری هوایی یا ترمینال اتوبوس رانی ارسال شود. خاویار برای ارسال در کنار عایق های یخی و یخ های ژله ای در داخل یونولیت قرار می گیرند. با این روش زنجیره سرمایی برای حفظ بهتر کیفیت خاویار تامین می شود و زمانی که خاویار به دست مشتری می رسد دراای کیفیت و مرغوبیت اولیه می باشد.

🔹 مجموعه خانه خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *